zondag 2 december 2012

Rimmel Precious Stones nagellak




Gisteren was ik in Kruidvat en zag ik dat de glamrock collectie van Rimmel allemaal €2 korting had. Ik kocht deze nagellak voor €5 in plaats van €7. Ik heb de kleur 002 Ruby Crush uitgekozen,omdat ik dit wel een leuke kerst kleur vond.





Dit is een laagje. Je ziet nog super veel van mijn nagel, terwijl ze zeggen dat het met twee laagjes helemaal beglitterd is...
Dit is twee laagjes. Zoals je ziet is mijn nagel nog niet helemaal bedekt met glitters, dit vind ik jammer. Ik breng nog een laagje aan.


Bij drie laagjes is er nog steeds nagel te zien, maar het kan er mee door. Ik had gehoopt dat hij nu echt goed zou dekken, maar nee. Ik ga geen vierde laagje aanbrengen want dan wordt het eraf halen al helemaal een drama! (Sorry voor de velletjes trouwens, ik probeer te stoppen!)

Eindoordeel:
Op het flesje staat dat het een Full On Glitter Colour is, maar dat valt dus reuze tegen. Ook staat er op dat twee laagjes voldoende is, maar zelfs bij drie zie ik mijn nagel nog een beetje. Daarom raad ik deze kleur aan voor over een andere kleur (zoals zwart) maar als je helemaal beglitterde nagels wilt in twee laagjes is dit geen kleur voor jou.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten