zondag 10 februari 2013

Shoplog: Kruidvat, Blokker en Action


Hoi! Het is echt al te lang geleden dat we iets hebben geschreven! Sorry daarvoor...
Ik heb even wat geshopt en ga dit even laten zien :)


Als eerst het Essence 3D oogschaduw duo en de -zoals Vera Camilla het zei- 'Jessence' gelliner ;).
Het oogschaduw duo is in de kleur Irresistible Vanilla Latte, en kostte me €2,89. De gelliner kostte me €1 in de korting.

Dan een nieuwe nagellak kleur, ook van essence. Hij is in de kleur Miss universe, en kostte mij 1,69 denk ik? Haha.
Daarnaast eennagellak van L’Oréal Paris. Dit is een speciale topcoat, confetti. Deze kochtik trouwens bij de Visser, want daar was 25% korting op L’Oréal. Nu was hij dus€4,50 in plaats van €6.
Dan alsderde in de rij een dubbellak van essence met de kleuren Midnight date en Citythat never sleeps. Deze was €1 in de korting. 
Als laatst een lakje van Catrice,in de kleur Raspberry Fields forever. Ik hou echt van de namen van catrice! Zozag ik laatst ook een lakje met de naam ‘How I Mat Your Mother’. De kleur washelemaal niet mooi, maar ik moest ‘m gewoon hebben voor de naam!
Maar oke,deze kostte €1,35 in de korting.

Veel posts gaan trouwens over nagellak, maar dit komt vooral omdat ik geen mooie close-up fotos kan maken van mijn ogen voor bijvoorbeeld een look. Ik moet echt een nieuwe camera... Ik weet daarom ook niet of ik hier weer swatches van moet maken?



Dan deze foundation poeder van de action. Dit is de kleur Nude, de lichtste geloof ik. Volgens mij is het precies mijn kleur :D Waarschijnlijk schrijf ik hier nog wel een review over. Deze kostte trouwens maar 98 cent.



Mijnpoepcamera wilde niet dat ik een mooie foto maakte van deze twee lipglossjesdenk ik, maar als ik ze review dan zie je het wel beter hoop ik. Voor deze tweebetaalde ik ook 98 cent.







Over dit benik heel enthousiast: een caviar nails set! In het setje zit een zwarte basiskleur,een topcoat – die volgens mij niet de beste is, want ik had ‘m ook in een andersetje – en de pareltjes. Helaas is het flesje met de ‘kraaltjes’ best klein,dus ik heb er gelijk twee meegenomen, het was tenslotte maar 80 cent!
.
Als laatst hebik bij Action nog twee scrunchies gekocht. Serena zei het al: ze komen terug!Ik vind ze erg leuk voor in een hoge staart, maar moet dan wel nog wat leukevinden. Deze ga ik gebruiken voor het slapen, want het is beter voor je haardan een gewoon elastiekje. Ik zou graag willen weten waar je ‘normale’ kankopen? Dan bedoel ik een effen kleur.




Er zijn ooknog wat dingen waarvan ik het de moeite niet waard vond om een close-up van temaken.
Bij deblokker heb ik in de grote korting een nagelvijl, tissues met een leuk printje,tandenborstelhouders in de vorm van een beertje en Pritt correctierollers metToy Story 3 erop gekocht, niet dat je zegt de meest nuttige aankopen…

Anyways, ditwas mijn shoplog. Ik hoop dat het leuk was om te lezen!
xoxo Julia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten