vrijdag 31 mei 2013

Maybelline Volum' Turbo Boost mascara



Mascara is iets wat ik eigenlijk bijna nooit draag. Ik vind het met mijn wimpers veel te veel gedoe, en doe het dus alleen als ik iets 'speciaals' heb of tijd heb. Laatst kreeg ik deze mascara, en ik dacht: Waarom review ik hem niet meteen? Ik hoop dat je er wat aan hebt!



Zoals je ziet staan mijn wimpers van zichzelf erg door elkaar en in groepjes, heel vervelend! Mascara maakt dit vaak nog veel erger, en daarom draag ik het alleen als ik veel tijd heb.


Deze mascara maakt mijn wimpers wel iets langer, maar ik krijg er een klein beetje spinnenpoten van...



 Links zonder de mascara, rechts met
Op bovenstaande foto's zie je best goed dat deze mascara meer volume geeft! Het is allen echt super jammer van het spinnenpoten effect, maar dat ligt denk ik aan mijn wimpers. Als ik het goed borstel met een spoolie is er niets aan de hand, en is dit dus een prima mascara!

Ik hoop dat je iets had aan deze review! Sorry dat ik lang niet gepost heb, maar over een maand is het vakantie en dat heb ik als het goed is meer tijd! Als je suggesties hebt voor een artikel of filmpje kan je die natuurlijk altijd achterlaten! xoxo Julia
BTW: door de weerspiegelende verpakking kon ik geen mooie foto maken, daarom maar een van internet, haha...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten