vrijdag 21 december 2012

Andrelon care and repair

 
 
 
 
Dit product van andrelon is een dikke unlike!
Ik had dit product gekocht om uit te proberen.
Ik gebruik zelf nooit producten van andrelon omdat ik vaak hoor en lees dat het slechte producten zijn en hun werk niet doen.
Toch had ik het maar gekocht, ik dacht, ooh, toch maar 2,59 dan kan ik meeteen wat reviewen voor op de site.
Ik had dat beter niet kunnen doen!
Het product is er om het haar minder droog te maken, dat doet het absoluut niet, het maakt het zelfs droger!
Ik schrok want na 4 dagen gebruiken werd me haar al harstikke droog.
Ik dacht eerst, oh, dat komt door het weer.
maar het werd steeds droger dus besloot ik om het een paar dagen niet te gebruiken, en ja hoor, me haar werd veel minder droog!
Toen las ik ook nog de ingrediënten: Alcohol & parfum!
Allebei super slecht voor je haar!
Niet kopen dus!






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten