zaterdag 22 december 2012

Collective haul

Gisteren ben ik naar de stad geweest, maar heb niet zoveel gekocht dat ik er een heel artikel over kan schrijven. Ik heb vorige week ook wat dingen gekocht, dus die heb ik erbij gestopt en nu dus een collective haul!
Zoals je kan zien is het vooral nagellak, ik weet ook niet waarom ik er de laatste tijd zo mee bezig ben. Misschien omdat ik al iets teveel make-up heb, haha.




Laat ik beginnen met deze drie nagellakjes.
Links hebben we een zwarte nagellak van MaxFactor in de kleur 36-Laquer Noir, deze kost 5,07 om precies te zijn ;)
In het midden een roze van de Catrice SpectaculART collectie, kleur Holi Hai. Omdat deze collectie alweer weg is kocht ik hem voor maar 1 euro, in plaats van 2,69
En rechts een bruin/goud/groene duo-chrome lak van Miss Sporty, in kleur 2261. Deze was 2,50

 Dan ook van Miss Sporty de matte lak. Deze was 2 euro.
In het midden een hele mooie glitter lak, alweer van Miss Sporty, kleur 2277.
Aan de rechterkant een hele mooie flaky (zo heet dat toch?) van Essence, in de kleur 08- Night in vegas. Deze kostte me 1,89.



 Als laatste nagellak een hele mooie: Fantasy Fire van Max Factor!! Ik ben hier echt super blij mee! Voor degene die het niet weten: dit is een dupe van Clarins 230, die ze ook wel Unicorn Pee noemen, en voor 70 dollar wordt verkocht op eBay. Op deze foto zie je het effect niet super goed, maar op de volgende wel. Ook deze was 5,07.
En dan de I Love Stage oogschaduwbasis van Essence. Ik had een nieuwe oogschaduwbasis nodig, en ook een nieuwe concealer. Laat dit nou net mijn huidskleur zijn :D Rosalie zei dat het prima werkte, en dat is ook zo :)

Dan nog de ringen. De linkse is een double-finger en heeft vijf hartjes. Dit was een vroeg kerstcadeautje, en hij komt volgensmij van eBay. Het strikje is van de Etos en kostte 3 euro. Er zitten grijsachtige diamantjes op, en in het midden "normale". Ik vind ze allebei super schattig!







Dit was het, (van alle nagellakjes komen sowieso nog swatches) ik hoop dat jullie het leuk vonden, en als je vragen hebt kan je die altijd stellen! xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten