zondag 23 december 2012

Action make-up

 
Als je make-up ziet van 1 euro denken de meeste al snel dat dat dan slechte kwaliteit is, en al helemaal van de action.
Maar eigenlijk valt dat best mee!
Ik was laatst in de action en liep door het make-up gedeelte. Ik zag een make-up "setje" liggen voor 3 euro.
Dat is leuk, oogschaduw, oogpotlood & mascare voor zo weinig geld.... MEENEMEN !
Thuis heb ik het meteen uitgeprobeert en tot mijn grote verbazing merkte het best goed!
De pigmentatie was prima en de mascara ded het ook goed!
Over het oogpotlood ben ik minder tevreden: hij is slecht gepigmenteerd en is stroef. Maarja, voor dat geld heb je toch een mooie oogsch
aduw en mascara!
Dus ik ben zelf erg tevreden over dit make-up ''setje''.







 deze look heb ik gemaakt met de action oogschaduw.






















Dit is de mascara van de action: gewoon goede mascara!



 




 

Het oogpotlood


 

De mascara

De oogschaduw












Geen opmerkingen:

Een reactie posten