maandag 24 december 2012

MaxFactor Fantasy Fire en Laquer Noir



Zoals je zaterdag al hed kunnen zien in mijn shoplog heb ik veel nieuwe nagellakjes. Ik ga er dan ook steeds twee of drie tegellijk reviewen. Vandaag deze twee van maxfactor.

Ik ben best enthousiast Fantasy Fire. Ik heb hem hier over Laquer Noir gedaan, en ik vind het best wel een mooi effect. Helaas komt dat niet over op foto's :/
Het hangt er maar net af in welk licht je hem houdt en hij is een andere kleur. Bij normaal kamerlicht of flits-licht van een camera heeft hij rode glitters. Op sommige momenten is het groen, maar ik weet niet bij welk licht eigenlijk. Bij daglicht heeft de lak een oranje kleur.
Deze lak is ook mooi met een donker blauwe basis. Zonder basis dekt 'ie erg slecht en met een witte basis lijkt het effect weg te vallen...




Met zwarte basis en flits:













In dag licht:





























Over de zwarte lak ben ik minder te spreken. Hij dekt net aan in twee laagjes en lakt stroef. Ik weet niet of ik nou precies de verkeerde heb genomen of dat het aan de kleur ligt, maar ik vind heb niet super fijn. Voor de prijs had ik ook wel iets beter verwacht, want voor een, vind ik, klein potje betaal je zeven euro. (volgensmij zijn ze nu in de actie voor vijf, maar het kan ook zijn dat ze vanaf nu altijd vijf euro kosten.

Een laagje:













Twee laagjes:














Dit was het, ik hoop dat jullie het leuk vonden of er iets aan hadden :) xoxo Julia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten