zondag 3 maart 2013

Verjaardag-haul


Vorige week zaterdag, 16 februari, ben ik 14 geworden. Ik heb best veel make-up gekregen en andere beauty dingetjes, dus dat laat ik even zien. De rest is denk ik niet heel boeiend voor jullie ;)



Hier de nagellakjes, de kleuren van essence zijn vlnr:

-103 Space queen
 -119 Boho chic
-123 1000 miles away
-146 That's what I mint!

(Klik hier voor de swatches)

Links een topcoat van WIC, in het midden een Precious Stones nagellak van Rimmel in de kleur 001 Diamond Dust (Klik hier voor de swatches van 002 Ruby Crush en hier voor Diamond Crush) en aan de rechterkant een matte topcoat van de Hema.








 Dan deze twee lipglossjes van Essence, super schattig, en ruiken heel lekker!
Links 03 strawberry en rechts 13 cherry.

WAUW, deze wilde ik graag! Het is de Vintage District oogschaduw van essence in de kleur 02 Shopping Portobello Road. Ik vind het eigenlijk te zonde om hem te swatchen, omdat de kleuren dan mengen, maar ik laat deze nog wel voorbij komen.








Dit is een cream eyeshadow potlood. Het is eeen jumbo pencil met aan de ene kant een zwart met glitters en aan de andere kant wit met glitters van Hema.


Ook van Hema deze creamy oogpotloden. Je kan ze draaien aan de achterkant en hoeft dus niet te slijpen, heel handig!



Ook van essence Vintage District dit nailart setje. Er zitten hele leuke dingetjes in, en aangezien ik iets meer wil doen aan nailart is dit super leuk!

Deze lippenbalsem is  echt goddelijk! Hij ruikt lekker, voedt goed en laat zelfs een kleurtje achter!

Ook nog van Essence deze Get BIG Lashes mascara. Ik maak hem voorlopig nog niet open omdat ik nu een andere gebruik, maar anders wil ik hem nog wel reviewen :)

Als laatst deze lippenbalsem van H&M. Hij ruikt echt heel lekker naar snoep! Helaas geeft hij wel een beetje de lichtroze kleur af, maar verder is hij prima!








Dit was het, ik zal zo veel mogelijk dingen proberen te reviewen en de links erbij zetten. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!  xoxo Julia <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten