zondag 3 maart 2013

B-day nagellakjes


Vorige week liet ik zien wat ik had gekregen voor mijn verjaardag, waaronder een aantal nagellakken. vandaag laat ik de swatches zien van allemaal.



 
Eerst de 'normale' lakken.

 

Dit is  1000 miles away, een mooie, goed dekkende, nude kleur.
 In het flesje lijkt het alsof er een paarse gloed overheen zit, maar dit is niet zo (gelukkig). Hij dekt erg goed en ik vind hem erg mooi.


Dan That's what I mint! Dit is een babyblauwe mint-achtige kleur. Ook deze dekt super zoals je ziet. Deze vind ik denk ik de mooiste van alle lakjes.










Dan als laatst van de drie Boho chic. Het is een aparte, oranje kleur, met gouden stukjes erin, heel mooi! Ook deze dekt weer erg goed.






Dan de glitterlakken.



  Dit is Space queen over That's what I mint!













Het is zeker geen lakje wat je op jezelf kan dragen, zoals je ook ziet op de volgende foto's. Wel is hij heel mooi.
 Er zitten allemaal soorten glitters in, het geeft echt een mooi effect.


Dit is Diamond dust van Rimmel, (klik hier voor Ruby Crush) een grijs-zilveren glitterlak.

Ook deze dekt niet geweldig, net zoals Ruby crush, maar toch is hij erg mooi.



 Als laatste deze glitterlak van H&M. Ook deze is niet te dragen zonder een andere lak eronder, zoals je links ziet. Rechts heb ik hem over Butler Please gedaan van Essie, ik vind het echt de perfecte combinatie!







Bedankt voor het lezen van dit artikel, ik hoop dat jullie er wat aan hadden! xoxo Julia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten