zaterdag 16 februari 2013

Action lipglosses




De dingen die ik in deze post ga laten zien zijn twee lipglossjes. In volgende posts review ik de blush, het Caviar Nails setje en een oogpotloodje.



 
Ik liet dit setje al zien in mijn shoplog artikel van dinsdag. Er zit een roze kleur in en een paars-roze met een glans.
 
De naam van de roze is ‘Hot Pink’ en de paarse heet ‘Dazzling Red’ hoewel ik hem echt niet rood vind…














De swatches op mijn hand. Links Hot Pink en rechts Dazzling Red.


Dit zijn mijn lippen zonder kleur erop


Hier op mijn lippen Hot Pink


En hier Dazzling Red



Mijn oordeel: De glosses blijven goed zitten en zijn goed gepigmenteerd, ik ben er erg tevreden over. Ook voel je ze bijna niet zitten, ze plakken niet.
Ik zal waarschijnlijk Hot Pink vaker dragen vanwege de kleur, maar het was maar 98 cent voor deze samen! Hij blijft ook erg lang zitten voor een lipgloss, 3 uur, en het overleefde ook een maaltijd!












Action test niet op dieren!


Ik hoop dat jullie iets aan deze review hebben gehad en het leuk vonden! xoxo Julia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten