dinsdag 12 februari 2013

Winter Producten

- Winter producten-

Met het koude weer en de sneeuw gaat je huid er aardig aan.
Je benen & handen worden droog.
Iedereen kent dat probleem vast wel.
Daarom heb ik vandaag voor jullie tips hoe je toch een mooie huid kan hebben zonder dat je heel veel geld uitgeeft.


Mijn eerste tip is een handcreme van Yves Rocher.
Hij is in de geur roos en ruikt heerlijk!
Deze creme maakt je handen super zacht.
De creme heeft ook nog eens de grote dat je hem makkelijk in je handtas kan stoppen dus kan je hem overal mee naar toe nemen.
Ik ben super tevreden over deze handcreme!














Als 2de tip heb ik een body butter.
Deze body butter is van The Body Shop.
Iedereen kent de Body butters van The Body Shop vast wel.
Ik heb de geur Peach (perzik) .
Ik smeer me elke avond in met deze body butter.












Mijn 3de tip klinkt misschien een beetje raar maar werkt wel.
Als je savonds je handen en voeten met een dikke laag body butter/ lotion insmeert en daarna handschoenen (niet te dik) en sokken aandoet over de creme en 'smorgens weer uitdoet zijn je handen en voeten super zacht.


Tip:4 gebruik een goede dag en nacht creme.
Je kan van verschillende merken kopen.
Als je niet zoveel hebt uit te geven heb je zelfs bij de action dag en nacht creme.
Ik heb de dag en nacht creme van The Body Shop.
Deze zijn ook erg budget: in de uitverkoop 2.50 per stuk.
Dan heb je wel een klein potje maar je doet en wel lang mee.



 












En dan de laatste tip:
Deze tip is eigenlijk niet alleen voor de winter maar ook voor zomer, lente & herfst.
Als je vaak iets bij bijvoorbeeld The Body Shop koopt, kan je daar een korting kaart kopen.
Ik heb die korting kaart en gebruik hem altijd als ik er ben.
Ik heb hem voor 5 euro gekocht. (normaal 10 euro)
In de maand van je verjaardag mag je een cadeau ter waarde van 10 euro uitkiezen en je krijgt 10 procent korting een jaar lang.
Ik was in de maand jarig waarin ik de kaart kocht dus had ik producten ter waarde van 10 euro voor maar 5 euro!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten