zondag 31 maart 2013

Barry M Textured Effect Nail Paint


Ik hoorde echt super veel beautybloggers over de Textured Nail Paints van Barry M praten en wilde het dan ook heel graag uitproberen. Alleen dacht ik dat je het uitsluitend online kon bestellen vanuit Nederland. Dat is gelukkig niet waar: ze verkopen deze ook bij River Island! Ze hadden deze kleur (Ridley Road) en nog een babyroze kleur (Kingsland Road), maar deze sprak me iets meer aan.


Waarschijnlijk ken je het concept wel; de nagellak droogt korrelig of zanderig op op je nagel, super gaaf! De lak is het mooiste zonder topcoat, en blijft super lang zitten zo.


Dit zijn mijn nagels een dag na het lakken, twee laagjes. Zoals je ziet dekt hij erg mooi en is het 'Textured' vrij subtiel.


Dit zijn mijn nagels 2 dagen na het lakken. Op mijn wijsvinger is de nagellak een beetje gechipt, maar op mijn wijsvinger blijft geen enkele nagellak heel lang zitten.

Na 4 dagen is alleen mijn wijsvinger iets verder gechipt, maar voor de rest zit alles nog op zijn plek, wauw!
Na 5 dagen zijn mijn nagels overal gechipt, en na 6 dagen moest ik het er wel afhalen. Maar wow, 5 dagen is echt heel lang!

Ik ben erg blij met dit lakje, hij blijft erg lang zitten en ik vind de kleur ook echt heel mooi. Ik had misschien verwacht dat de textuur meer zou opvallen, zoals bij Liquid Sand van OPI, maar het is opvallend genoeg. Je kan de Barry M Textured Effect Nail Paints kopen bij River Island voor 5 euro of bij AliceJo.com voor 5,34.

Ik hoop dat je dit een leuk en nuttig artikel vond. Suggesties voor artikelen of filmpjes? Laat een reactie achter, vind ik leuk! xoxo Julia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten