zaterdag 23 maart 2013

Catrice Quad 030 OMG I want that!


Bij ons in Kruidvat is er nog steeds sale van Catrice producten! De essence collectie is wel helemaal vernieuwd, maar bij Catrice liggen er nog wat producten. Er waren niet veel leuke meer, maar toch vond ik iets leuks: Een oogschaduw palletje. Swatches zien? Klik snel verder!



Ik heb nog nooit een palletje van Catrice gehad, wel mono's. Die vielen een beetje tegen qua pigment, maar ik hoor van vele dat de meeste oogschaduws wel goed gepigmenteerd zijn, let's check it out!

Zoals je kan zien zijn alle kleuren shimmery


Eerst een koper kleur, deze is het meest gepigmenteerd. Als tweede een zwart, deze is wat min der gepigmenteerd, maar dat vind ik niet heel erg. Zo kan je minder snel de mist in gaan, haha! In het palletje zitten er multicoloured glitters in, maar als je hem swatchet zie je die (helaas) niet.
Als derde een donkergroen, vooral glitters, maar als je deze met je vinger aanbrengt op je ooglid is hij veel gepigmenteerder.
Als laatste nog een mooie highlighter, misschien zie je op de foto wel dat hij een beetje korrelig is, en dat is wel jammer.



Ik heb hier een look gemaakt, maar waarschijnlijk zie je het niet heel goed. De donkergroene kleur heb ik op het hele bewegend ooglid gedaan, de bruin in mijn crease, en in de outer v de zwarte kleur. Als highlighter heb ik natuurlijk de lichtste kleur gebruikt. Ik heb trouwens ook nog een heel dun lijntje getrokken met een Hema oogpotlood.

Ik ben echt super tevreden met dit palletje! Normaal draag ik alleen een neutrale kleur op mijn bewegend ooglid en wat bruin in de crease, maar dit is toch iets 'spannender'. En als ik er toch een iets neutralere look van wil maken kan ik de groen vervangen door bijvoorbeeld de highlighter.
Helaas kocht ik dit palet dus in de uitverkoop, maar andere varianten kosten 4,59 en zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Ik hoop dat je iets aan dit artikel had en het leuk vond. Heb je een vraag of suggestie? Laat een reactie achter! xoxo Julia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten