maandag 18 maart 2013

Sleek Pout Polish

Sleek Pout Polishes: ik wilde er al zo lang een uitproberen! Rosalie heeft er dan ook een voor mijn verjaardag gegeven, ik ben er echt heel blij mee! Swatches zien? Klik verder !





 
Dit is hem dan, Pink Cadillac, een mooie donkerroze kleur


Dit is de swatch op mijn hand, hij ziet er niet heel gepigmenteerd uit, maar we zullen zien.


Dit zijn mijn lippen zonder iets erop, niet heel gepigmenteerd van zichzelf.


 Wauw! Dit is met Pink Cadillac op mijn lippen, ik vind het echt super mooi!



Ik ben erg tevreden over deze Pout Polish, het is ook een leuk extraatje dat er SPF 15 in zit!
Ik hoop dat jullie iets aan dit artikel hadden, en als je nog suggesties heb voor een nieuw artikel of filmpje kan je natuurlijk reageren, vinden we leuk! xoxo Julia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten