zaterdag 13 april 2013

Hema Pure Shine lipsticks


Voor mijn verjaardag had ik een cadeaukaart voor Hema gekregen van 10 euro, en besloot even een kijkje te nemen bij het vernieuwde schap. Ik zag lipsticks voor maar 2,50 met super goede pigmentatie! Ik zocht twee mooie kleuren uit: Pink en Bright Pink.



Pink is een donkerroze kleur en Bright Pink een, de naam zegt het al, een fellere kleur roze. Helaas laten deze lipsticks droge lippen vrij goed zien, maar dat is bijna altijd zo.

De swatches op mijn arm zien er al heel mooi uit, eens kijken hoe het er uit ziet op mijn lippen!


Pink

Bright Pink 



 Dit zijn de lipsticks nog even close-up. Helemaal rechts zie je pink in het zonlicht.

Wat ik er van vind:
Wauw! Ik ben hier echt super blij mee! Deze lipsticks blijven erg lang zitten, sowieso 4 uur, en de pigmentatie is geweldig! En dan ook nog eens de prijs: maar 2,50. Goed gedaan Hema!

Ik hoop dat je iets aan dit artikel had en het leuk vond. Suggesties voor een filmpje of artikel? Laat het me weten! xoxo Julia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten