zaterdag 6 april 2013

Review: Essence Vintage District + Elf palletje


Een tijd geleden had ik een bestelling gedaan bij Eyes Lips Face en beloofde ik een look te maken met de producten die ik had besteld. Ik vergat het telkens, en ik vond een look met alleen het elf palletje ook zo saai. Daarom besloot ik vandaag een look te maken met de Vintage District mono van Essence erbij.





Jullie hebben waarschijnlijk al swatches gezien van de mono van Essence, en hij gaat helaas mengen met de 'confetti' die erin zit, super zonde! Ik durfde daarom ook geen goede swatches te maken, dus het lijkt op de foto alsof hij niet goed gepigmenteerd is, maar dat is hij wel!


 Essence mono in de kleur "Shopping @ Portobello road"


Elf palletje in de kleur 'Drama'

Zoals je ziet, en zoals ik al vertelde, valt het pigment van Elf vies tegen. Gelukkig is het wel op te bouwen, dus je kan er wel mee werken, alleen moet je meet op je kwast nemen.


Ik heb er dus ook een look mee gemaakt. 'Shopping @ Portobello Road' van Essence op het bewegend ooglid, de tweede kleur van links in de arcadeboog, en de derde kleur in de outer v. Verder heb ik nog de gelliner van Essence gebruikt, helaas wat slordig, haha.

Het palletje is te koop op EyesLipsFace.nl voor 1 Euro en de mono van Essence is 2,89 en is denk ik nog steeds te koop bij Kruidvat.

Ik hoop dat je iets aan dit artikel had en het leuk vond. Suggesties voor een nieuw artikel of filmpje? Laat een reactie achter, vind ik leuk! xoxo Julia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten